19okt

trodde det var barnbidrag idag,, men där hade jag fel på en dag....

det har varit en kanon lugn helg iaf,har bara vara hemma o umgåts min lilla fam:)
i lördags så spelade jag o kai wii till efter 00..vi har ett nytt spel nu, resort sport.. kul med nytt:)

det först jag gjorde på sön när jag vaknade var att dammsuga,sen körde jag som fan,, handfat osv höll på i köket i över 2tim o fortsatte i v-rummet... tvätta golv osv.. jag fick någe ryck.. det behövs ibland.. tilde är ju överallt nu så det behövs att hålla rent på golvet...

sen om det syns så väl att jag städat vet jag ej vi har så mycket grejer...hehe

idag kommer lollo o alva på förm kaffe.. hon skulle ställa kl annars är de inte här förens efter 12 så länge som de sover... ja hon har tur:)

idag ska vi på sång, världens sämsta tid 13.30..... så vi får se hur tröttheten på tilde är...

tilde har varit grining i flera dagar men igår var hon som en solstråle heela dagen!!!! den tilde känner jag igen...

jo just det igår bjöd vi aila o tapsa på taco paj och feta ost sallad. sen var aila med när jag badade tilde...de var här till efter halv 9. det var kul att de kom blir inte så jätteofta..
och lite paj blev det över som jag tänkte bjuda lollo på...

nu ska tilde få gröt o jag ska ta mig en macka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0