20okt

igår kom lollo sen gick vi på sång, gick hur bra som helst!! sen efter 16 kom anders hem till oss oxå, så de spenderade kvällen hos oss med lite wii:) det var trevligt...

och idag när vi vaknade åkte vi hem till lollo o alva på kaffe!!! sen fortsatte jag o tilde vidare på baby massage.. så nu är vi hemma, och tilde har sovit i en hel timma nu!!! rekord på länge!!! det är så tyst är inte van... när hon vaknat så ska vi o hämta kai sen vidare till affären o inhandla lite mat...
och i morgon ska ska vi homies= petra tilde lollo alva:) på en ny babysång, vi tänkte kolla lite hur det är på andra sånger, andra bebisar:)

imorse när tilde vaknat tog jag upp henne till mig, så sov vi lite till. sen när hon vaknat så sov jag, men hon blev nog irriterad på mig,, så hon drog mig i håret om o om igen.. fast jag försökte gömma mitt hår,, sen började hon dra mig i näsan o ansiktet.. hårt!! hon vill helt enkelt att mamma ska vakna!!!

mmm känner att jag är trött nu..


mammas lilla snutta!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0