22okt

började skriva men fick baota stor text.. vet inte vad jag kom emot för knapp..
tilde springer i sin gå stol och på tvn är det vakna med the voice..standard varje morgon:)

igår var vi på en ny sång.. det var lite mer fart i låtarna,, kan hända att vi går fler ggr...

igår kväll så fick jag massage av min kära sambo:) varför gå o betala om man kan få det hemma:)

tildes först tand börjar komma upp nu:) hon börjar bli stor våran prinsessa...
idag ska vi till läkaren, det är 6mån kontroll men vi har varit sjuka o så så vi har fått skjutit på det..
jag är nyfiken på vad hon väger..för man har ju lite ont i ryggen..

idag kommer mamma, hon saknar tilde!! inte mig..hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0