27okt

idag har min mamma varit på besök, hon hade köpt en jättefin overall till tilde;) tack tack:)
o jag är väldigt sugen på att handla massa nya kläder till tilde,massa fina klänningar:) ska till marieberg en sväng imorgon är det tänkt så får se om man hittar någe fint:)

nu ligger tilde hos sin far o myser,så mysigt så:) jag mamma tilde har varit hos lollo på en kaffe, alva fick en tidig dop present av mamma, hon har gjort en doptavla, jättefin:) sen har jag kai tilde varit hos robban o sofie på kaffe, kai har hjälpt honom att måla lite, det var riktigt trevligt att träffa de blir ju inte så ofta!

det var min dag detta,, snart börjar favoritprogrammet desperata husfruar..mee like:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0