30okt


de här stenarna köpte jag igår... symboliserar mig och kai:)

jag har tänt ljus nu på morgonen och tittar på vaknar med the voice men det är slut snart..

tilde är förkyld, hostar snorig osv.svårt o andas på natten, tror hon vakna 100ggr i natt, kl 5 vakna hon senast o hade bajsat så det vara bara att byta sen gick vi upp, hon var pigg.. o vid halv sju så gick vi o la oss igen tilde somnaade så fint,, o jag låg o funderade på massa saker så jag somnade kanske en kvart innan hon vakna....:( typiskt.. jag ska vara som kai ibland o blunda sen sover jag!!

idag bär det iväg till vingåker, vi ska fira min kusin linn och sen kolla på idol hemma hos mor lör är hemligt återkommer efter helgen:) sen kommer vi hem sön igen...yepp yepp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0