6okt

idag bär det iväg till lysekil:) så tilde ska få träffa sina kusiner. ska bli roligt.. det tråkiga är att kai inte kan följa med, han jobbar ju sen ska han ha match i helgen.. men men det kommer fler tillfällen jag får ju iaf umgås med dotera min o mor min o bror min o frugan o barnen:)

jag tror vi kommer gå iväg till badhuset, det gillar vi:)

fick äntligen tag på min mor så vi kommer iväg någon gång, så hon ska packa osv sen tar det en timme att åka hit oxå.. men vid tre skulle vi försöka vara iväg så e man framme vid sju ungefär! så vi hinner träffa liam o felicia innan de ska sova..

det är ett stort måste att jag får se desperata husfruar ikväll!!!!


två björnar i hemmet:)

tilde sitter nu oxå, lr jag hon ramlar ju o så och e hon inte för nyfiken så går det galant.. från den ena dagen till den andra..

i lördags var helena lollo anders alva här och sov kvar.. det blev någgra kalla och wii som vanligt då:)hehe

jäkligt kul att helena kom nu får vi åka till henne snart:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Taack, vad fint skrivet! Det var så himla kul att träffa er också (= Klart att desperata är ett måste! Såå bra (= Äntligen är det igång (=

2009-10-06 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0