11april igen!!

nu har bror med familj åkt hem.. de har varit här hos oss sen långfredagen tildes födelsedag:) men nu är påsklovet slut och vardagen kommer tillbaka.. men vi har haft skiit kul iaf och hittat på såå mycket roliga grejer, som igår var vi på lek och buslandet:) helt slut blev man hehe..
4vuxna 3barn en katt i en 4:a som carro med sa så har det gått hur bra som helst..
vi har bastat några gånger och spelat in en skiva!!:)åå herregud säger jag bara:) kais mamms gubbe är musiker så han har en egen studio som vi varit i några ggr och sjungit i.. hehe..

igår var jag och carro på loppis:)ja ok carro KLÄDBYTARDAG!!!! och vi fyndade massor..
lollo och anders har köpt ett bord till alva i "märket" mammut som det heter men inga pallar, så det första vi ser när vi står och väntar på att få komma in e 2 st pallar som tillhör det bordet i mammut, så så fort vi kom in så roffade jag åt mig båda pallarna som alva snuttan ska få..:)
sen köpte jag en cykel stol till tilde för 40kr! hur billigt som helst,, så vi var ute och provade förut:) liam och felicia fick oxå åka.. och liam vill bara åka mer..:)
sen en massa kläder lite sommar kläder och så.. jag e nöjd iaf!! jo en  prinsess hoppboll oxå:) men carro hon hittade hur mycket kläder som helst till barnen och en grym häst i gummi som barnen kan rida på... jag vill oxå ha..lr tilde vill ha för mig håller den nog inte:(

när de hade åkt så strax efter det kom farmor tapsa faster gammelfarmor gammelfarfar,, vi vet inte riktigt hur det blir, kais mors mor och far iaf!
så tilde fick en 80 cm hög docka av faster och gammel mor och far så fick hon en jättefin jacka och pengar...:)

imorgon så ska jag på en utb mellan 9-12... och till slut fick jag tag i någon som kan ta tilde så länge.. tapsa...tack:) mormor skulle ev jobba så lollo skulle ha henne men alva är sjuk sen vet jag inte så många mer jo farmor men hon jobbar ju... men det löste sig till slut...
först ska jag på utb, sen på sång 13:30 och sen på cellprov 15:30.. fullt ös imorgon..
och på ons så ska jag vara hundvakt åt farmors o tapsas hund rambo:)




tilde och pappa på studsmattan:)

på väg till bollhavet:)



Kommentarer
Postat av: Helena och Erik

Vi hade gärna varit barnvakt om man bott närmare /0=

2010-04-11 @ 18:52:04
Postat av: petra

ja jag vet det,klart ni skulle ställa upp:)det är inte så lätt alla ggr att fixa barnvakt..tur att vi inte behöver det så ofta!

2010-04-11 @ 21:45:57
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0