12 april

GRATTIS LOLLO PÅ DIN 26ÅRS DAG!!!!!!!!!!!!!!!

vilken dag detta har varit har gjort någonting heela tiden..
upp klockan 7 äta frukost för mig och tilde göra oss iordning, sen drog vi till tapsa där jag lämnade tilde, så for jag vidare till stan på en utb,det vara bara 3tim..skönt det! när det var slut vid 12 så fort som attan o hämta tilde, så for vi hem byta om äta och så tog vi cykeln till sången, efter det hem byta blöja kissa för mig:)så tog vi vagnen denna gång till mvc där jag tog cellprov,sen gick vi hem o tilde åt lite sen iväg igen till kai så köpte vi mat och drog till fallen, så hade jag tagit med mig lite kaffe till efter maten:) där fick tilde känna på gräset ordentligt men hon ville bara ner till vattnet heeela tiden!!!!sen åkte vi hem så blev det dusch för tilde och bus o nu sover hon!!så nu ska jag ta det soft hela kvällen...imorgon har jag bara en grej inplanerad,tilde ska till bvc på ett års kontroll så hon ska få sprutor så vi får räkna med feber på kvällen..

DET HAR IAF VARIT EN HELT UNDERBAR DAG, VILKET VÄDER:):):)



tildes nya docka som faster köpt:) tilde puttar omkull stackars dockan.

vill du gifta dig med mig:)

tungan är mer utanför än innaför:)

faster kati,rambo och tilde

idag när vi var iväg på en liten utflykt:)



detta gillar tilde!:)

tilde säger öh till dem..:) det låter lite roligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lullllluu

Tack så mkt:D Tänk om Alva hade varit frisk då hade vi bjudit er på födelsedagsfika ute i vårvädret!

2010-04-12 @ 21:41:40
Postat av: petra

ja det hade varit mysigt!!!

2010-04-12 @ 21:54:50
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Huuuuh, vilken lååångis dag. Beundrar din energi.. ;) Är det Liams jacka sötaste Tilde har? El har vi likadana!? Kramaaaaar

2010-04-13 @ 21:01:03
Postat av: Anonym

Huuuuh, vilken lååångis dag. Beundrar din energi.. ;) Är det Liams jacka sötaste Tilde har? El har vi likadana!? Kramaaaaar

2010-04-13 @ 21:01:52
Postat av: Carro

Huuuuh, vilken lååångis dag. Beundrar din energi.. ;) Är det Liams jacka sötaste Tilde har? El har vi likadana!? Kramaaaaar

2010-04-13 @ 21:04:02
Postat av: Carro

Oj, här trycker man på "enter" jaaaaaaaaaaa :D

2010-04-13 @ 21:04:58
Postat av: petra

nej hon fick den i present av kais mormor:) så fort jag vaknar och solen skiner vill jag iväg ut!!!!men idag ska jag vänta tills kl 11:)

2010-04-14 @ 08:05:15
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0