19april

jahap nu har man börjat jobba igen då!lördagen gick bra det gjorde söndagen med,skulle jobba 9-20 men det blev 7-18ist,långa pass man blir trött.. jag vaknade iaf på sön morgonen med huvudvärk ont  öronen och halsen..så hela dagen kändes det som jag hade feber..men bara att bita ihop kan inte direkt sjukanmäla mig det första jag gör..
mmm hem blev det leka med dotera min så tog hon och jag en lång dusch, och efter 22 så sov jag.. o vaknade i morse och mådde skit, skiit ont i halsen kunde inte svälja o ont i huvudet osv.. så jag tänkte hur ska denna dag bli, men efter en halstablett och en ipren så blev jag bättre.. så jag fixade med tildes rum, tog bort skötdelen på hyllan osv, så nu får vi byta på tvättmaskinen ist lr golvet!!det gör man så ofta ändå:)
så vi gick på sången iaf, med lollo och alva:) men tilde börjar bli för stor för det, hon vill bara knata runt och sno de andras barns grejer.. så det blir inget mer efter denna säsong..:(får bli med nästa barn ist!

imorgon ska jag lollo och barnen till marieberg och kolla lite.. tilde behöver finger vantar och alva behöver skor..

tildes farfars fru har gjort en klänning till tilde som vi tog kort på idag och ska skicka till dem..hon ville att tilde skulle ha den när hon fyllde men den hann inte komma..(










Kommentarer
Postat av: Lolllo

Så fin den var! Haha ja Babysången börjar nog bli lite för barnsligt nu:) Hahah

2010-04-20 @ 08:02:12
Postat av: Carro

Prinsessan Tilde ;)

2010-04-20 @ 12:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0