1april

april april din dumma sill:)haha

idag för ett år sen så blev jag igångsatt ja ungefär precis nu.. trodde vi skulle få ett 1april barn.. så ont som jag hade har jag aldrig varit med om och trodde inte man kunde känna sådana smärtor.. visst gör det ont att föda barn det har jag alltid förstått..men att grina o skrika i REN panik... jag trodde allvarligt att jag skulle dö jag klarade inte av värkarna..
o inga smärtstillande hjälpte heller.. så imorgon då blir det, efter många drag med sugklockan o krystande, ja jag hade väll krystvärkar i 7tim tror jag..om det inte var fler.. så fick jag beskedet att vi skulle få göra kejsarsnitt.. o jag blev såå lättad o precis då fick jag världens värk...kommer ihåg det som igår.. som jag kämpade för att jag skulle få föda normalt,, så blev snuvad ordentligt på det... så nästa barn tror jag inte att jag kommer föda normalt jag törs nog inte det, man vet ju inte hur den förlossningen blir om jag får lika ont lr om det går hur lätt som helst... nej fy den paniken jag hade gör ont i mig när jag tänker på det...

jag har röntgat mig så jag kan föda barn men tilde var såå stor och låg med näsan uppåt o min livmoder var trött efter alla timmar..
så imorgon när vi ska ha kalas för henne kl ett så plockade dom ur henne ur magen:)
o efter förlossningen så hamnade jag i någe konstigt jag kände ingen kärlek o ville att andra skulle mata henne osv... 3veckor var jag i det tills jag tog tag i det!!efter mycket tjat från min familj så förstod jag själv att någe var fel..

så nu nästan ett år senare så är jag världens stoltaste mamma och känner en enorm kärlek.. så i det onda så blev det till slut bra!

det är inte vanligt att få sån förlossning som jag hade...

jag kände att jag ville skriva det, det kommer många tankar när man tänker tillbaka på hur det var!och att det är ett helt år sen är helt otroligt!o så mycket roligt som vi har gjort..
ja denna sommar ska vi ha ännu roligare!!!!!!!




imorgon kommer kusinerna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0