21april

sitter och tittar på anna anka,,hmm..lite spec e hon faktiskt om inte mycket!kai tittar på hockey..jag e inte så intresserad..
lollo o alva har spenderat natten här, så igår hade jag sällskap till desperete:) jippi!lite buzz blev det med..
snart så ska jag kolla på mitt andra favvo program förutom desperete då, andra avenyn:):) sen jobbar jag imorgon bitti:( mindre kul!! men det är ju bara några timmar det handlar om...
och på fredag ska jag klippa mig!!! och denna gång så åker en del av, har fått så långt hår nu, har velat haft det länge o nu när jag har det så e det tråkigt det bara hänger!
så kai ska vara hemma med tilde imorgon och på fredag..


detta e långt för mig!!det rycker minst 2cm denna gång..haha nej mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0