22 april

tjohopp, jobbade på förm och såå trött var jag när jag var tvungen att gå upp!!medans kai fick sovmorgon.8:40 hade hon vaknat lyx! det gör hon inte nu för tiden med mig!:(
iaf jobbade då, sen åkte jag och hämtade kai och tilde så åkte vi och hälsade på morfar och leia i vingåker:)ett trevligt besök,så blev det lite wii oxå, vi har det med men spelar aldrig nu för tiden!


mys hos morfar:)


tilde står och tittar på när leia hoppar i och ur badkaret och hämtar sin boll..:)

efter vi varit hos morfar så åkte vi till mellösa och hälsade på mormor sen vidare hem där vi tog en låång skön dusch!!

nu blir det slapp hela kvällen fast det e ju snart läggdags klockan e ju 20:20:) så man orkar jobba...sen klippa mig sen storhandla,, usch vad tråååkigt!!!!!kan ingen åka och handla betala och packa upp!!

Kommentarer
Postat av: Liiv

söt hund!

2010-04-24 @ 19:59:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: petra

ja hon e väldigt fin.

2010-04-25 @ 14:59:14
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0