28april

johopp kai sitter på golvet och håller på att sätta ihop en "dörr" till sovrummet,vi har fått tagit bort den riktiga för den gick utåt mot akvariumet o det såg inte bra ut!!my handyman:)


sen har han målat om i köket med,,vi valde ju helvitt i hela köket innan vi flyttade in för att vi skulle måla en vägg svart.. så nu e det gjort...:)

idag har jag varit på möte på jobbet..på fredag är det valborg..hmmm vad gör man då!jag tänkte kolla om det e några karuseller någonstans någe måste ju tilde få åka...:) annars vet jag inte vad man ska göra..jag e ledig denna helg men jobbar nästa helg fre-lör-sön-mån..:(tråkigt!!!!
nehe nu ska jag plocka ur diskmaskinen tror jag allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0