hmmm

kai drog iväg på fotbolls match vid 18 och är hemma vid 22.. så jag och tilde har haft en tjejkväll:)
nu sover hon så sött i sin säng, mitt lilla hjärta!

SHIT HEMMA IMORGON MEN PÅ LÖRDAG SÅ BÖRJAR JAG ATT JOBBA!!!! FYFAN VAD FORT DET HAR GÅTT!
jag vill ju inte börja jobba, lr det känns ok men jag vet att när man väl är tillbaka så börjar allt igen, ångest för man ska gå upp tidigt och jobba lr gå och vänta en hel dag innan man börjar kvällen,,det är dagar man ska jobba, sen är kvällarna bästa stunden med tilde!och sen en massa ansvar o grejer.. nu har jag ju bara behövt att bry mig om tilde!men men så är livet. jag som vill vara ledig alla helger inte jobba... jag ska egentligen ha ett 7-4 mån-fre,,men hur lätt är det att få.. lr var tredje helg går oxå bra ist för såå många helger vi jobbar:(
hmmmm...hatar att ha en massa tankar!!!!alltså jag är ju rastlös av mig så det e ju bra att komma iväg men ändå!!!!!roligare att gör en massa med tilde... och jag kan ju inte gå och föda en massa barn hela tiden heller, det blir ju oxå jobbigt...hehe
lite låg känner jag mig men det går väll över någon gång!

idag fick vi besök av lollo och alva:) vi var ute i lekparken och lekte lite.:)




tilde hon går och går och går hela tiden!


alva tycker det e lite jobbigt med solen:P



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska tänka på dej på lördag. Fan, tiden bara springer iväg. Hur tror du jag kände? Då har jag hunnit med två stycken barn.. phu...

2010-04-15 @ 23:16:11
Postat av: petra

ja visst fan springer tiden iväg..herregud!!

2010-04-16 @ 08:32:34
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi jobbar ju samma helg iaf så vi får tänka på varandra! Och förr eller senare måste man ju tillbaka och jobba så det kan lika gärna bli nu! Du har ju världsklass schema iaf;)

2010-04-16 @ 10:50:00
Postat av: petra

ja det är ju så....bara att gillat:(

2010-04-16 @ 11:23:41
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0