Liten blir "stor"


haha tänk när tilde var så här liten..



och nu är hon så här stor:)


jag har lagt in massa bilder och filmer från min gamla tele, så hittade massa kul:)

i helgen så hade vi gårdstädning, kai var såå duktig o jag o tilde gick runt lite sen hjälpte tilde såklart till:)






jag hade grymt ont i huvudet i lördags då, lr har haft det en förra söndagen..men börjar fundera på om det är för att jag knappt inte dricker vatten,,det smakar inte alls sen jag blev förkyld..men e bättre nu..
iaf vi skulle vara i karlskoga kl 14 på 20års kalas, men jag var tvungen att vila så vi var där efter 16.. och på kvällen slutade det med att vi gick på husfest hos kais kusin som fyllde 20..slitna som fan dagen efter var vi..men kul o festa till det lite:)

i förm så var jag lollo och barnen på öppna f där en fotograf var, så några bilder fick vi nog till det med tilde hoppas jag.. inte det lättaste när hon inte vill vara still.. haha vi skulle ta ett foto ihop med tilde och alva..det gick inte alls!!
vi skulle få ett sms när vi kan kolla på bilderna så det ska bli kul blir ju mycket bättre när någon som har grejer tar kortet...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha det e så kul för man hör på Tildes skrik när hon var liten o låg på golvet att det är hon! Det låter precis som Tilde nu fast nu pratar hon ju men ja man hör att det e samma barn!

2010-04-27 @ 11:59:53
Postat av: petra

ja jag tänkte oxå på det:)

2010-04-27 @ 12:51:01
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi saknar er;)

2010-05-02 @ 23:16:00
URL: http://www.felliam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0