17aug....

andra dagen för tilde på inskolning,,idag var vi ute den timmen vi var där,jag satt o prata med en pappa nästan hela tiden..om gräsmattor o vad det kostar för de och oss att bo..ja ett väldigt givande samtal:P

han bor i hus i björkhaga där vi bor och har en gräsmatta då....gräsmattan e på 100kvadrat och han tycker det e mycket att klippa...jobbigt...när jag bodde hemma så hade vi en gräsmatta på 1200 km det var lite jobbigare kan jag tro:P

allt gick kanon iaf men när vi skulle gå därifrån så ville hon upp till fröken vet inte om det heter fröken...       HELENA???   pedagog kanske.....hmm...
jag lever i det gamla:P
tilde ville iaf inte gå därifrån hon blev ledsen och ville vara kvar och leka...
det måste vara ett gott tecken...

jag har iaf varit diktig 2dagar på raken nu..igår lagade jag kyckling wok:) och idag ungsfalukorv:) inte illa för en tjej som mig som inte gillar att laga mat och har en sambo som älskar att laga mat...:P
men ibland e jag snäll..hehe

sen var bror här med tyson hans katt:) han ska iväg till växjö så han får bo hos oss tills mån tror jag det blir..han e väldigt snäll, gör inge väsen alls..tilde lägger sig på honom o drar päls o han gör inget...hon får inte men e man inte tillräckligt snabb så e hon där...


tilde med sina halsband som hon fick på parken zoo och vill ha heela tiden , nu när hon går på förskola så får jag gömma dem:P sen hemtelen som vanligt...hon tar den till örat och sägen hallå o rabblar en massa...


myser i våran "fatboy"


nääärbild;P


bläddrar i fotolabumet som hon senare river sönder...






chips på balkongen i tildes egna stol:P


sååå stark:P

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Du är rolig du (0;



båda är helt okej för min del (=

2010-08-18 @ 10:09:51
Postat av: petra

låter bra det:)

2010-08-18 @ 11:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0