9augusti

jag saknar zita...saknar henne jättemycket...hon ska bara finnas...

var hemma hos mamma igår o så tomt det var, tycker synd om mamma som är hemma själv i tomheten.... så fort jag börjar tänka på att zita inte finns så gör det såå ont...jag kan inte förstå att hon inte kommer fram o hälsar när man kommer, lr ligger ute på gräsmattan när vi är hos mamma o fikar....

hon är nog med alex nu o mormor o tim♥

jag ska aldrig skaffa någe annat djur än fiskar, det kommer en dag man måste ta bort de..det är ju en familjemedlem.



idag så började kai jobba efter semestern...VART HAR TIDEN TAGIT VÄGEN!!!! fan vad fort det går.....
jag o tilde åkte hem till maria+barn i förm på en kaffe, sen skulle jag hem o städa men tappade lixom lusten....

nu har tilde fått en dagis ryggsäck,och ett par nya stövlar, kom fram till att hennes var försmå som hon hade,o de här är lite förstora:P
det e ju en del man måste införskaffa sig till dagis nu har jag kommit fram till..men carro hade ett par fodrat regn ställ som vi kunde ta så det e ju en utgift mindre:)


på fredag så åker jag o kai till fiske sjöarna utanför karlskoga med husvagnen o sover kvar över natten så fiskar vi på lördagen, ja lite på fredagen med:P så tar mamma tilde.


tilde vill sitta som pappa:)

snygg frill:)




kai fick några fiskar när han o tapsa var iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0