lööördag

igår så kom brorsan hit o spenderade kvällen, vi spelade tp på wii...till och med jag tyckte det var rätt kul..hatar tp egentligen det är för smarta allmänbildade människor...

förra veckan så fick vi in 7 rätt på travet tänkte köra samma denna dag!!
hur gött skulle det inte vara med lite pengar,kunna betala av bil lånet!!

ikväll är vi bjudna på kräftskiva, haha vi e oxå bjudna,jag som sa häromdagen att ingen vill bjuda oss:(
få se om vi går,kanske går förbi en sväng o säger hej...det e kryllar ju inte av barnvakter heller.

jag sitter i soffan med en kaffe och kollat nyheter,bror o tyson sover,kai duschar,tilde  vakna nu så ska slänga henne i duschen med:)
grymt längesen jag satt en lör morgon framför tvn....lr vilken dag som helst egentligen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0