reeeeeegn

inte blir det någon utflykt idag inte....piiss vädeeer........vilken jävla semster man haft då..oj vad vi har badat o haft det mysigt............hmmmm...
det bästa vädret var när man jobbade.......

lr veckan i finland och mdsommar veckan var ju bra väder iaf.....'

ska alldeles strax hämta tilde på förskolan..

imorse var hon såå tjurig, slängde sig på backen o grejer när vi skulle gå till förskolan..hmm..vi går ju förbi lekparker det e dit hon vill.....

när vi kom in på f-skolan så sprang hon in direkt i boden o hämta leksaker..så jag sa hejdå o gick..
inga problem..sköönt..

så nu borde jag passa på o städa som jag gjorde igår men jag har ingen lust..känner mig trött idag..som att jag var ute o svirade igår...det blev ju lite senare än vanligt...hmm..
så jag klarar alltså inte av att vara vaken sent  utan att det ska kännas som man svirat...
haha..

positivt inlägg.......det kan inte bli annat i detta pissväder.....

jag har ju inte ens badat i svärmors pool än..tänkte göra det i helgen men vill ha lite sool...visst att man kan värma upp den..

nej nu ska jag knalla strax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0