regnig dag idag

igår hade jag ingen bra dag....på morgonen när jag gick in till tilde så var det blött i sängen..... då blev det en dusch för henne...o så hör jag splasch...nu var det något som hon hällde ut,,jajemen..gammalt kaffe från igår över hela henne o golvet,bara o byta om...

sen förskolan det gick jättebra jag satt inne medans de var ute så hon såg inte mig... 

sen gick vi till lekparken o lekte en stund sen hem så fick hon vila middag o när jag hämtade henne så luktade det inte rosor,hon hade öppnat blöjan o hade börjat kladda..men jag kom nog in i rättans tid!! då blev det ännu en dusch...

hon älskar att duscha så det e bra!

o så satt jag säkert 1,5 timme o försökte fixa bilder på våran familj som förskolan vill ha...o när jag skulle skriva ut det så skulle det bli 18 sidor.....NEJ.... ska vara 2 !    det är någe fel på paint....det blir inga normala sidor.......skiiit....

det ends positiva är att jag skrev ut en bild på tilde som de på förskolan vill ha vid hennes plats osv....

ja det hände säkert någe mer som jag glömt...

anders kom o hämtade mig efter jobbet så åkte jag med hem till dem, o tog ett glas vin sen knallade jag o lollo ner på stan till en uteservering, först på bishop men det var så dyrt, så vi gick o satte oss vid strumpis uteservering precis vid ån...det var jätte mysigt,satt o pratade en massa:)  sen tog jag 22 bussen hem o lollo gick hem..


idag så gick jag o tilde i regnet till förskolan,,o när hennes fröken kom(hon hade hand om ett ledset barn) då sa jag hejdå och gick hem..o fort som attans städade jag undan så mycket jag kunde...sen gick jag o hämtade henne..det hade gått jättebra, förutom att hon hade dragit en annan i håret..hmm.sen gick vi till lekparken o gungade lite..
imorgon är det samma sak om vi går, tilde har feber nu igen, det hade hon igår oxå men inte i morse..hoppas det går över...

nej nu känner jag att det är dags för lite kaffe,har inte druckit det idag..sen kommer mamma oxå men när vet man aldrig...:P

o ikväll ska lollo på kräftskiva med jobbet så jag ska hämta henne inatt någon gång...:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0