tyst....lungt....

både igår o idag så har tilde somnat vid 19..ikväll så började hon redan vid halv sju o tog sina ninnis o nenne(napp) o ville lägga sig... idag så sov hon knappt en halvtimme på förskolan,fröken sa det att när det är dags för sovstund så blir tildes ögon stoora o hon vill bara leka mer hon blir pigg! nehe trodde jag aldrig:P

så jag e alone jag....tyst o lungt...imorgon ska jag jobba igen kl 7..o e ledig helgen så får se vad den har att erbjuda...:) en sväng till stadsparken på lör e det tänkt iaf..

har en massa grejer jag måste fylla i på fk....har ingen lust med det,sen flera räkningar som vi inte har betalat än..
tror jag skiter i det idag o fixar det under helgen!

nu kom jag på att vi har en öl i kylen,,,anders glömde den sen i helgen..så den ska jag ta nu..:P

kaffet e fixat duschen fixad bara frukost mackor o kläder tills imorgon kvar!



jahap då var denna sommaren över då.......:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0