Då var julafton över

Då var det juldagen då......idag är det många som festar vill jag lova och jag brukar vara en av dem men nej inte detta år förra året året innan det o sen vet jag inte,mmm jag har inte ens tänkt på det förens nu, så tar väll ett glas vin med min kära sambo och fixar i hemmet ist.haha
det jag skulle vilja göra är att åka på en kryssning,jäklar vad kul det skulle vara...

gårdagen var jättebra, vi började med att ge tilde hennes julklappar eftersom vi skulle åka till kais mormor och morfar, och när hon fick se sin gunghäst så skrek hon av glädje:)

efter vi varit i karlskoga så åkte vi hem till farmor där vi kolla på kalle o klädde granen sen kom tomten som tilde var rädd för, så öppna vi alla julklappar och efter det åt vi mat, efter maten så gick vi in i väggen och blev så trötta så vi åkte hem vid åtta nio.....vi skulle hem o bara slänga oss i soffan, kai gjorde det men jag kunde inte så jag fixade med alla klappar ist:)

snart ska vi börja laga mat för idag kommer mamma morfar o ingrid o kennet så ska vi äta mat..ej julmat!
o imorgon åker vi till pappa o julfirar lite:)

tilde har ett lekrum här hemma som just nu inte är något lekrum så vi måste planera o fixa lite ikväll, sen ta in alla kläder i garderoberna som kommit..aldrig kan man känna att man bara får vara o glo på en film finns alltid 1000 saker man ska lr behöver göra....



Kommentarer
Postat av: helena

Gu va fin bild på dej o Tilda när tomten kommer och hon blir lite rädd (= eller jag bara antog att det var tomten ni tittar på. Egentligen vet jag ju inte (=

2010-12-27 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0