dyng förkyld

nu har jag varit otroligt trött en vecka o i tors/fre slog det ut..förkyld..töntigt kanske men e verkligen dyngförkyld o ja jag har fött barn men e seg ändå:P  hehe

i fredags jobbade jag kväll o när jag kom hem så letade vi reda på granen så vi satte upp den vi var väll uppe till 1-2.... o igår julhandlade vi lite sen hem o grilla o efter maten slockna kai i soffan o jag höll på att göra det men gick o dushade med tilde i vårt NYA badrum:) men det j***a duschdraperiet satt slickat mot kroppen...USCH HEMSKT.......    det är lite för kort så vi ska köpa ringar så det blir lite längre o längre fram ska vi köpa dusch dörrar...

sen vid 20:30 gick vi alla tre o la oss, samtidigt som våran dotter på en LÖR hmmm.....men men är man trött så är man....jag somna innan halv tio o kai somna väll efter ett någon gång...så jag o tilde sitter o tittar på barnprogram o kai sover, men ska väcka honom snart med en kopp kaffe,kanske vänta en halvtimme till:P

i går hade tilde en magsjuke dag fast det var nog inte magsjuka men herregud vad hon gjorde nr 2, 3ggr i badkaret med oss i..... o så hade det hänt en olycka i sängen o jag kände inte att det lukta bajs när jag tog upp henne det var kai som sa det när jag tog henne till oss, undrar hur så mycket kan få plats i hennes tarmar.....det behövdes tömmas...som för oss ibland:)

men rätt skönt att inte känna någon lukt när det luktar illa:P

jag åkte hem till farmor o farfar på morgonen o slängde i en tvätt eftersom vi inte har tvättmaskin än, o där fick jag ett helt apotek:)hehe   så behövde inte ta mig dit..:P
tur att jag e ledig från jobbet annars vetifan om jag hade orkat faktiskt...

mmm ska lägga in lite bilder sen tänkte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0