fredag

idag är det fredag o jag är ledig o känner mig glad:) jihooo

en kille är här o lägger matta i badrummet och i tvättstugan:) så det börjar närma sig...ska bli såå skönt att få duscha i en NY dusch inte i ett gammalt j***a badkar!!!!! sen är det skönt såklart med ett badkar om man vill bada men jag gillar mest att duscha, och att duschrummet är mindre än badrummet däruppe så det blir varmare:)

kai är hemma från jobbet och har fått en såkallad golf armbåge, han var hos läkaren igår och på måndag ska hann till en massör...så får vi se vad som händer...inte konstigt han får ont med tanke på det jobbet han har...

jag ska snart dra mig till affären tänkte jag+ bolaget o köpa någon öl tills ikväll. så ikväll kommer lollo anders o alva så ska vi kolla på idol finalen:);) mys fredag..:):):)

nej nu ringde min telefon så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0