ikea

kom hem från lämning av tilde på dagis osv så sov mellan 9-13. så har varit jätte trött o fick huvudvärk..men jag o tilde mötte upp mamma på ikea så vi tog en sväng där handlade lite värmeljus osv:)  kände mig piggare efter det..

f-skole läraren berättade en sak som tilde hade gjort igår o idag.. hon hade stått o kollat ut genom ett fönster och helt plötsligt började gråta o ropa på mamma o pappa, sen efter lite tröst så lekte hon men gjorde om det några ggr att hon stannade upp o började gråta....vet inte vad det e, om hon börjar bli sjuk igen lr om hon längtar efter oss....
känns lite jobbigt faktiskt för hon har varit så himla glad annars...
så idag när jag hämta henne så var hon själv i ett rum o såg mig genom fönstret o blev SÅÅ glad o sprang till dörren:)



tilde sover o jag kollar på bönder o bloggar, o kai e iväg o jag är INTE mörkrädd:) så hade en dålig dag tror jag...:P men snart kommer han hem då tänkte jag att vi ska dricka lite varm choklad...mmm gott gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0