mitt tredje inlägg idag

man kan tro att jag inte har någe att göra så många inlägg som jag skriver idag.. kai har dragit på förfest innan julbordet.....fan vad roligt vill oxå:) jag var ju i måndags..på en måndag hur party är det...
tilde sover brevid mig i soffan o jag tar mig en kall öl.......   sen vi flytta hit har jag nog förbrukat lika många ljus som jag gjorde på hela tiden i förra lägenheten:P  det är ju så mysigt, massa ljus på altanen:) våran altan:) hihi

vi var iväg o beställde tapeter till v-rummet oxå:) och köpte till vårat sovrum:) yes ett litet steg framåt:)

jag höll på att dö förut.......kai o tilde badade så jag börja skotta snö o tände lite ljus osv, så altan dörren stod lite öppen eftersom jag sprang ut o in, så jag gick in på altanen och är på väg in i huset då jag får syn på någe stort lurvigt!!   ja herregud vad rädd jag blev,,,den sprang fort iväg iaf...då såg jag att det var en katt..så jag ringde till linda granne/arbetskamrat och frågade om det var hennes o ja det var det...en snäll sådan:)

ewa har tydligen gett lindas katter mat o så o nu när den hade chansen att springa in så passa den på...men rädd blev jag iaf:P


tilde fick en älg av faster igår så nu ska hon ha sin ninni älg och pippi,fast nu gick det utan pippi:P

hon tycker om sin muuu faster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0