spöke

ok jag är mörkrädd...........

kai e iväg o jag o tilde har varit hemma sen vi kom hem efter jobbet,o nu börjar kvällen komma o mörkt är det ute...

tilde badade sen när hon var fördig gick vi ner på nedervåningen,o då hör jag ett gnissel från övervåningen som att ett fönster öppnas eller en dörr,så vi går upp o tittar men ser inget som är öppet,, går ner i trappen o när jag kommit halvvägs låter det igen fast inte lika högt..gick upp igen o såg inget.....

så nu har jag tänt lampan på terrassen och sitter i soffan,jag behöver plocka upp massa grejer men vill inte gå runt i huset.....

ringde kai och sa att han skulle komma hem men det dröjer nog:( ringde min svärmor och tänkte be henne komma hit fast hon är sjuk men hon svara inte..:(

det kan ju vara att badvattnet håller på o rinner ut,och det brukar ju gnissla hmm....

o igår när jag satt i soffan så blåste det kallt vid mina ben, då var kai med mig! så kai sa att det kanske var ett spöke "på ett ironiskt sätt" så jag sa högt att det skulle ge mig ett tecken om det var någon där, o en tavla ramla ner med ett brak!!!!!!





























haha nej det hände inget,antagligen blåser det väll kallt från övervåningen det är ju inte ett så bra isolerat hus... grannen våran hon har berättat lite historier från deras hus och självklart lyssnar jag! och eftersom jag e mörkrädd blir det inte bättre, så det kommer dröja lääänge innan jag sover själv i detta hus,visst tilde e hemma:)


sen har jag ringt till jobbet och erbjudit mig att jobba extra på tors förm, det behövs folk igentligen har jag ingen lust men vi har ju ändå hantverkare här så..........


scaaaaryyyyyy

Kommentarer
Postat av: helena

Du ser! Skräckfilmer är dåliga! Man blir rädd. Börja titta på svenska filmer :-)

2010-12-06 @ 22:37:42
Postat av: petra

haha...sluta lyssna på andra kanske:P

2010-12-07 @ 08:18:48
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0