trötter

idag jobbar jag extra så skulle igentligen vara ledig, men blir ledig på tors i stället...haha trodde jag.. nej jag ska jobba åt pia men det är bara några timmar sen e hon skyldig mig några timmar för jag jobbade åt henne en annan gång så den 5/1 blir jag helledig ist:)så jobbar hon åt mig..
ikväll då ringde en natt personal sig sjuk, så vi har försökt som idioter att få tag på en vikarie men nej det gick inte, så en av oss 4 som jobbade kväll blev inbeordrad o vi skulle börja lotta om vem som skulle jobba, men jag sa att jag kan göra det... så jag jobbar då 14-22   22-7 o så har vi vaken natt med......yeah.... men en liten slant extra borde jag få in iaf... imorgon mellan 11.14:30 så har vi möte på jobbet men jag behöver inte gå...tack! hoppas f-skolan tar in tilde tidigare imorgon så jag får sova några tinnar, om det går nu när vi har hantverkare hemma,,bara jag får ligga under täcke iaf....

jag känner hur tunga mina ögon är nu... jag längtar hem till min säng......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0