29dec:)

hello.....igår var jag kai tilde i badhuset:)   tycker det är så myysigt, fika lite bada lite o tilde stormtrivs, så nu har jag varit där förra veckan tror jag det var och denna o i januari ska vi börja på en simskola, då blir det varje tors i 6veckor!!! känns bra.. 15:30 på eftermiddagen är det så första gången jobbar jag kväll men har fixat så jag jobbar dag!

efter badet åkte vi hem till carro o barnen sen kom även mormor o pappa patrik:) o på kvällen så kom carro barnen hit o sov kvar, vi käka tacos o sen tittade vi på bröderna karlsson den var bra!

idag har jag jobbat jobbade kväll, så kai patrik liam har killkväll med tv-spel o carro felicia o tilde har tjejkväll:)

tilde springer runt med felicias hästar hela tiden så nu får vi köpa fler haha!!

imorgon jobbar jag 7-11 sen blir det en sväng till ö o b o hämta tilde men först får carro allt bjuda på kaffe..:P


tildes "rambo"


tildes motorcykel:)

haha snygg

tilde har fått nytt täcke kudde o sängkläder!:)

faster köpt kläder:)

tilde o mamma myser i soffan o alla djur ska vara med!

jag kan ta på mig mössan själv!


pappa har blivit en krokodil.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag borde sova, skulle bara läsa ditt inlägg först. Sen är min vänstra sänghalva är tom. Varje kväll håller han om mig, el jag om honom. Jag försöker med Tyson men det går liksom inte:( Jaja, godnatt!

2010-12-29 @ 23:02:10
URL: http://felliam.wordpress.com
Postat av: petra

haha...nej förstår det blir ju tomt, jag får oxå lägga mig själv men det gör inget.:P jag sitter fortf i ett mörkt lekrum men ska stänga av o ta mig ut i köket o fixa frukost, kaffe, sen duscha så ja klar vid 1 kanske.

2010-12-29 @ 23:09:55
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0