23feb

nu har jag varit otroligt dålig med att skriva, vet inte riktigt vad jag gör..

men nu är iaf allt klart med lägenheten osv, så det kan vi släppa helt nu!!!skönt.. vi åkte förbi där häromdagen o lite konstigt känns det ju, tilde som var i sin gåstol på altanen i somras badade i utomhus jacuzzin ja mycket sånt.. men vi får göra massa utflykter i sommar och då går hon oxå:)

den 5mars så är det 3år sen jag o kai träffades då ska faktiskt han o jag ut o äta, trot lr ej!!!
så jobbar inte mamma skulle hon ta henne över natten, men får vi barnvakt på kvällen så e det bra så får vi vara själva annars får hon såklart följa med..

för ca 2 veckor sen så kom helena o stannade en natt, vi kollade film o åt godis:) jäkligt trevligt,,
o för en vecka sen så kom verro o johanna lj, johanna har jag väll inte träffat på flera år, så det var dags och kul:)

nu kollar jag på 16 and pregnant, o om jag skulle fått barn när jag var 16 vet jag inte hur det hade gått då hade mamma säkert fått tagit hand om barnet,, då var jag inte alls redo... nej det är bra att man var äldre o mognare:)

imorgon kommer bror och barnen ska bli riktigt kul att träffa de, de ska stanna en vecka tror jag..så hoppas inte barnen blir sjuka lr att det e snöoväder..

i fredags var jag på en föreläsning hela dagen,, intressant men lite länge..o igår var jag på jobbet o fyllde i semester i sommar. tog 4veckor fp o en vecka sem.. så 5 veckor ska jag vara ledig o njuta av familjen o solen som vi ska HA!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan inte Carina så får hon gärna vara hos oss!

2010-02-24 @ 10:17:55
Postat av: petra

nu ska vi gå på bio oxå, först äta sen bio så det blir nog rätt sent kan jag tro..men tackar ändå:) annars kanske farmor kan ta henne över natten..det blir nog bra:)

2010-02-24 @ 10:53:43
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0