6feb BJÖRKHAGABO

OK så nu gör jag ett försök igen då.. på senaste tiden när jag skrivit så har det alltid blivit någe fel så allt försvinner o då tappar jag lusten när man skrivit en massa..

nu bor vi iaf i björkhaga och trivs kanon:)mycket bättre än vad jag trodde.. men lägenheten e så mycket större så det e grymt skönt! o det som e mycket värt e gästrummet..

i förrgår så lånade vi en kärra o åkte till mamma o hämtade min säng, sen vidare hem då var mamma barnvakt så vi åkte till gamla lägenheten o hämtade massa grejer som var kvar! PUST!
så två vändor med full kärra så jag fick backa o ha mig inte fan e det lätt..
sen sov mamma kvar iaf o det var trevligt:) ett helt eget rum fick hon med 1,20säng o egen  tv, lyx:)hehe..
mot förra lägenheten då fick vi bära ut tildes säng in till oss varje gång någon sov kvar.

grannarna är jätte trevliga de vi träffat iaf, de välkomnar oss till området osv:)
vi har fixat bastukort nu så det e bara att basta när vi vill, vi skulle basta igår men var så trötta så vi bara slappade, o idag skulle vi oxå basta innan melodifestivalen men vi ska till kennet o anders på middag kl 15! sen hinner vi inte det..
lollo med fam kommer ikväll oxå, så det blir någe glas vin  o förhoppningsvis bra musik!
o de ska sova kvar så jag har bäddat till dem o stallt upp resesängen o fixat till alva oxå. så snäll jag e!!

annars har vi kommit i ordning rätt bra, det finns ju mycket kvar vi ska fixa men det kommer med tiden.. men tavlor o gardiner e uppe.. bara gardiner i tildes rum som ska upp o tavlor o sånt.. så få se vad som hinns med ikväll.

vi bor ju en trappa upp men trappan stör mig inte heller o inte att ha balkong heller, det trodde jag när man bytt sig från uteplats till balkong, men det e ju vinter då märker man inter så mycket.
så nu har vi städ o småskit kvar i gamla blir o fixa i veckan..

nu säger tilde mamma, pappa, nej, zita!



här ska det packas


myyys


akta er:)


alva vill oxå vara me:)


posar:)




alva o tilde i tildes nya rum


jag vill haa!


tilde klappar händerna


puss






tilde dansar i duschen





Kommentarer
Postat av: Lollo O Anders

Gullefjun!

2010-02-06 @ 12:15:52
Postat av: Johanna

Men gud vilka söta pluttisar.



Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten.



Kram J

2010-02-06 @ 20:29:31
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0