8feb

kai e på innebandy, tilde sover o jag myser i soffan med datorn o tvn:)
imorse tog jag o tilde en promenad till vc för det sista provet på henne, o då var det en liten pojke som spydde i väntrummet o det lukta MAGSJUKA så f*n om man blir sjuk!!
sen blev det affären o hem!!

lollo o alva kom så gick vi till sången det var kul:)

sen var det middags dags o jag slog till men ungsfalukorv!! det ni!! inte bara kai som lagar mat i detta hushåll:)

så när kai kom hem var det bara att äta, sen åkte jag o lollo till gamla lägenheten o skulle städa men hur kul är det när vi hade en massa grejer kvar!!!! usch e trött på det nu!!! hade jag pengar skulle jag anlita en städfirma..



hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0