12jan

nu är det 3dje gången jag försöker skriva, det blir någe fel varje gång!! satt igår o skrev läänge o idag så hade jag skrivit en del!! det är jävligt irriterande.. så detta är sista gången händer det igen så skiter jag i det!

idag så har jag städat lite, damsög i morse o tilde vill väldigt gärna vara med så hon kryper efter o sätter sig o klappar damsugaren:) att hon inte är rädd måste betyda att jag damsuger ofta:)hehe

tilde pratade med carro och felicia i morse, då började tilde leka tittut o gömde sig bakom sina händer:)

i fredags så fick vi fin främmande från göteborg, sandra o johan kom, så på fre kväll så kom lollo med fam, så drack vi gott o hade roligt:)
sen på lördagen så drog vi till gustavsvik allihopa, vi hade med oss pastasallad o fika o grejer, det var skiit roligt o barnen´gillade det lika mycket:)

det vill jag göra snart igen det borde vara lite billigare bara.. vi tog kort med sandras o johans kamera så väntar på att det ska maila över bilder så ska jag sätta in,,efter badet åkte lollo o fam hem så vi andra åkte hem o kai gjorde sin kebabtallrik "mums" sen blev det film (paranormal activity) o godis dipp o chips, sen slutade det med att jag somnade i soffan..

skrev kontrakt på lägenheten igår, o han på öbo inte var han trevlig inte, han tyckte jag skulle vara glad som hade fått lägenheten med mina poäng, det är väll inte mitt fel att jag inte stått i 10år o samlat poäng,,,  tjuriga folk det finns!
sen var vi o lämna tapet proverna så nu är det bara de sätter igång.. 800 får vi betala för en fond vägg o en bård.. det tycker jag e dumt. men men..

sen får vi betala 200 kr i mån för samfälligheten, att vi klipper gräsmattan ihop osv.. man ska FÅ betalt... så nu ska vi bannemej utnyttja bastun iaf!

o så blev jag så glad att i får en ny spis:) den som fanns där var grymt ful o äcklig..
KAI- men petra varför är du glad över en ny spis när det är jag som lagar mat.
haha jag vill ju ha en bra spis att göra välling på:)

skrev massor igår men nu är jag trött i huvudet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0