18jan

nu ska tilde sova men håller mest på o leker i sängen..

igår så började jag o kai packa iaf, fan vad mycket det blir..o vi har mycket kvar! i helgen så får vi ta i princip allting... för helgen efter flyttar vi..
det kommer i vågor med att vi ska flytta... kommer sakna denna lägenhet såå mycket, utsikten från altanen o golvvärmen i badrummet... o inga trappor!! men det är sånt man får ta om man ska ha större.. men jäklar vad mycket vi behöver köpa, mer blommor gardiner grejer till badrummet ja massor med grejer o man vill ju inte vänta hur länge som helst vill ju helst få allting klart när vi flyttar... o den får vi en hyra på 18 000 denna mån +räkningar så pengar över lär vi inte ha!

mamma kom igår kväll efter halv elva, nu skriver hon kontrakt på lägenheten sen kommer hon hem igen o går ut med zita sen till lägenheten o städar..o kommer tillbaka o åker hem i morgon...
skönt med sällskap:)
så idag ska jag o lollo o barnen gå på sång, ska kolla om det är de gamla som var med förra året lr nya bebisar.. då kanske inte vi har så mycket där om det e nya små... men sen tror jag att det inte kommer gå så bra med tilde, hon kan ju inte riktigt sitta still.. men vi kör ett test idag o funkar det inte så går vi inte mer sen..  vi får börja på öppna förskola det tror jag skulle passa barnen..











mmm det är såå skönt att bada.. tilde fick en flyt ring av carro som man kan sätta henne i så kan hon flyta runt.. det ska vi göra nästa gång vi badar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0