22jan






tilde sitter i soffan o är helt tokig i sina kläder, slänger de fram o tillbaka:)

andra gången jag skriver idag:) nu har vi varit o kollat i nya lägenheten o tapeterna var uppe bara bården som fattas i tildes rum.. det blir bra:)  kai som synar såklart vad andra målare har gjort såg ju en del som de gjort fel lr det såg jag med.. hade skurit snett o grejer så det blir väll att felanmäla det..
men en ny fin spis har vi fått iaf!! barnsäker!! det var ju inte den gamla den var helt trasig..

nu har jag sprutat in skum i ugnen så ska skura rent den.. lollo var så snäll som lånade ut..:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är bra att du skriver flera gånger om dagen! Du har en trogen läsare som kollar den flera gånger om dagen så (= Stor hon blir!! Massa tänder (=

2010-01-22 @ 20:28:08
Postat av: petra

ja du gör det:) ibland tar det veckor o ibland så får jag för mig att skriva.. ja 8 tänder:)

2010-01-23 @ 08:55:54
Postat av: Helena

Yes! Helt seriöst så kollar jag din, lollos och Eriks brors fru blogg flera gånger om dagen (= 8 tänder, oj! Kul att det går bra med flytten! Jobba på ni! Själv ligger jag i soffan (0; Kram

2010-01-23 @ 13:27:11
Postat av: petra

det är fullt upp, så jäkla mycket grejer osv, vet ju inte vart man ska börja.. skulle oxå vilja ligga i soffan:) men icke!

2010-01-23 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0