29jan

bloggen har blivit konstig, de har gjort om den..

jaha idag så kör vi akvariumet så jag ska snart börja tömma det,, o imorgon så kör vi resten fast jag o kai har kört en hel del innan,, kläder sängramen osv.. mmm... lollo o farmor har varit snälla o tagit tilde några timmar på kvällarna så vi har kunnat kört...

idag kl 17 hämtar jag kärran o imorogn kl 11 ska den lämnas o då kommer tapsa med lastbil:) yes vi slapp kärra..men det enda som egentligen är kvar är stora grejer.

nehe jag har inte tid med detta, jag behöver sopsäckar som ligger i tildes rum o hon sover, o hon vaknar så lätt bara jag öppnar dörren..




så här bor vi.. såå mysigt.. NOT!  stackars tilde hon måste tänka vad det är som händer, inga grejer på väggarna osv...
men imorgon så ska hon vara hos farmor tills på sön, så vi hinner fixa o dona i lugn o ro.. men fan vi skulle behöva handla massa grejer... jag som aldrig kan vänta vill ju ha klart nu på en gång!!

nej nu ska jag ta mig i kragen o göra någe.. jag kan börja med o kolla mitt sms:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0