11juli

oj oj oj vad varmt det är, man ska inte gnälla jag vet..men jag rinner bort...spec när jag sitter i en
varm buss utan ac i flera timmar..

har jobbat i helgen men nu har jag slutat så har gjort mina två helger nu på raken och jobbar tills på fredag sen går jag på semester.... ska bli grymt skönt!!

i lördags så drog vi till vinön"med jobbet" vi var sammanlagt tio personer...iaf, kom till färjan men vi fick inte plats på första så vi fick vänta en halvtimme på nästa sen kom vi på som vi skulle men när vi skulle av så hade batteriet på bussen dött.. o fullt med bilar bakom som ville av, jag blev faktiskt inte nervös tog det lungt så vi fick putta av bussen o som tur var så hade vi med oss en bil som hade startkablar...sen gick den som en klocka!!! badade gjorde jag:) sååå svalkande....
o idag har vi varit på svampen..FÖRSTA gången fast jag bott i örebro över 4år....:P   sen åkte vi iväg till ett ställe som jag såklart inte kommer ihåg vad det heter men låg typ 5 mil bort, o där fick vi stå i kö en halvtimme i värmen.....
så en aktiv helg vill jag lova!!!! tänk om det kunde vara så varje helg..

så nu sitter jag på balkongen och lyssnar på regndropparna o svettas!

jo i morgon ska jag tatuera mig!!! då förevigar jag min dotters namn på min kropp:) fast på japanska:P  om jag kan sitta still när de trycker in nålarna.......


klart lilla stumpans namn ska förevigas:)


denna goda rätt gjorde min sambo i fredags som vi avnjöt..såå gott:)


när jag kom hem från jobbet igår så hade kai städat så fiint, han hade städat hela dagen och det behövdes...såå skönt...så imorgon är det jag som tar tag i tvätten...:P

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är en lyckligt lottad kvinna! Glädjs med dig;)

2010-07-11 @ 21:56:24
URL: http://felliam.wordpress.com
Postat av: petra

haha..ja om det ändå vore så varje helg:P

2010-07-12 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0