5juli...

oj oj oj nu var det längesen jag skrev...jag är typ aldrig hemma,,har hittat på massa skoj redan o mer kommer..:P

vi var ju iväg en vecka till stugan som sagt, kom hem på söndagen o på onsdagen så frågade helena om vi ville följa med till hennes stuga!!!LÄTT att vi gör:) det ville jag absolut inte missa har velat åkt dit länge...så på onsdagen drog helena jag o tilde dit, sen var jag ledig tors men skulle jobba fre kväll men kyckades få semester så jag slapp känna press på mig....

vi hade det HELT FANTASTISKT!!!!!!!  vi badade lr tilde :P haha o när tilde lagt sig så satt helena o jag o pratade o drack några kalla till sena timmen:) hel mysigt.!  vi har åkt båt, jag älskar att åka båt det är så vackert på sjön o se alla fina stugor o solen sken....mmm grillade o bara njöt av livet...

det tråkiga är att när man har det som bäst så ska alltid det ta slut:( men vi ska försöka få ihop det igen i sommar..

jag har fanimej inte tagit en lugn dag på flera veckor känns det som, men det gör inget så länge jag gör det jag gillar:) ta det lungt kan jag göra i vinter..

i helgen jobbade jag, i söndags efter jobbet så drog vi o badade, jag kai tilde, farmor,"farfar tapsa" faster o lilla rambo:)
det var som en grusgrop o så otroligt skönt var det i vattnet, tror inte jag någonsin har kommit i vattnet så fort.

iaf på vägen dit så fick vi punka på ett av våra sprillans NYA däck!!!!!!AAAAAAA.... det var en lång tjock j***a spik som nån idiot antagligen lagt ut på en skogsväg vi åkte på.....så idag var det bara att köpa ett nytt....det är precis sånt jag gillar att lägga pengar på då mår jag bra...lr inte....fy.

jag blev på bättre humör av ett dopp iaf kai hade gjort kanon god kassler sallad som vi avnjöt:)

idag har jag varit ledig men jobbar imorgon o lite till i veckan sen helgen IGEN! men går på semster veckan efter på fredagen kl 14:30..nu när jag jobbar 50% brukar jag alltid sluta 11 men inte den dagen jag går på sem inte... o på lördagen så drar vi till finland i bil....tup 130mil lite lagom sådär..vi har köpt dvd med två skärmar till bilen iaf så vi kan kolla på film..det blir nog kai som kör mest o jag kör i finland iaf..












haha rolig bild tycker jag:P

















detta var några bilder från helenas stuga av alla hundratals:)

nu kommer några från igår när vi var o badade:)













oj oj oj detta va jobbigt att ladda upp massa bilder..nu får det räcka...

nu ska jag ta mig lite glass tror jag allt...

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0