en dag i vingåker hos morfar och leia:)


denna söting hoppade av rambo idag...mmm mysig....

jag får rysningar i hela kroppen.....

i morse när jag gick in till tilde så fick jag ett väl bemötande, värsta smilet och hoppade upp direkt och skulle börja leka tittut:)
o när jag tagit upp henne så gick hon o hämtade sina tofflor och försökte få på sig dem:P tror hon ville gå ut..
sen ringde kai och sa att rambo skulle vara hos oss idag, så då blev vi med hund över dagen:)
sen åkte vi hem till lollo o alva där vi fick bläbärs paj och vanilj sås..sååå gott var det..

efter det så for vi o hämtade kai sen vidare till morfar och leia:) inga problem alls med hundarna, rambo ville bara jucka på leia..haha

o efter det så for vi till dallas och köpte oss en varsin chickybits tallrik med orientdressing som är så gott.... vi åkte och satte oss vid sjön efter läppe o åt, det var fint o mysigt:)

sen blev det hem o lägga tilde o jag for till farmor o lämna rambo o hem o duscha o nu sitter jag här....
men snart blir det att krypa ner under täcket för imorgon börjar jag 07:00....

det var min dag för alla intresserade haha!!!:P

jo imorgon kanske jag ska på fashion pack på strömpis, men har inte riktigt bestämt mig blir alltid krångel att ta sig hem tycker jag..det går bussar men vet inte riktigt var de går nu för tiden när de håller på o bygger om en massa...






detta tyckte tilde var roligt:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Fyy fan vad vdrigt! Tänk om han tappat den här då hade jag dött tamejfan! Fästingar är väldigt otrevliga kryp!

2010-07-08 @ 11:33:18
Postat av: Carro

Men fy fasiken vad otrevligt! Och äckligt!! Grr, ryser i hela kroppen.

2010-07-08 @ 19:57:01
URL: http://felliam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0