14juni

på sön så börjar våran vecka med semester i huset vi har hyrt:) det var längesen vi bokade den o då kändes det som att det var jättelänge kvar men nu är vi där snart!!!!
nu har jag varit ledig tre helger på raken det var det som var så bra för att de veckorna har bara sprungit iväg så är det inte när man jobbar helg... jag jobbar nu i helgen..sen har jag förlängt mina dagar så jag blir ledig måndagen och kan åka sön kväll efter jobbet..vi har ju faktiskt betalat för hela veckan då vill jag bannemej vara där oxå!

så denna helg kommer jag jobba skiten ur mig och på sön kl 21 när jag stänger dörren så har vi en veckas semester med nära och kära:)  vill att det ska vara fint väder så vi kan bada i våran lilla *sjö*








detta är vi som åker till huset ihop:):)

nu ska jag fara till jobbet alldeles strax.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0