2juni

JUNI!! förstår ni JUNI=SOMMAR!!  det är SOMMAR!!!!!!!!! tänk om det kunde vara sådant här väder heeeela sommaren då skulle jag må bra:)

en händelserik dag har det varit idag! det började med att vi åkte till nancy och lilla elin som blir ett den 9juni... vi var ute o lekte i en lekpark:)




elin pratar franska:) hennes mamma och pappa lär henne det och hon säger litegrann:)

sen efter det så åkte vi hem till lollo och alva, alva som går nu:) sprang direkt mot mig med armarna i luften och ville upp:) sen ville hon inte ner:)sötungen:)
vi fikade på balkongen o hade det mysigt..


blev tyvär inte många bilder alva gick o la sig så jag hann aldrig:(

jahap efter det så åkte jag o tilde till affären där vi inhanldlade grejer till maten JAG tänkte överraska kai med!
hem o la tilde sen började jag med tacopaj och fetaost sallad!! jäklar vad gott det blev:( MUMS säger jag bara...dolda talanger..hehe

sen mös vi i soffan alla tre tilde satt still en timme REKORD..... kai sov så jag började fixa fika som vi skulle mysa till det med på balkongen;) det blev kaffe festis jordgubbar och glass:) det visste han inte heller om..ibland kan man:)


slickar bort glassen hehe:)

oj oj vilken stark tjej:)



sen så duschade kai o tilde, o efter det så skulle hon äta gröt med började spy en massa, så jag duschade av henne o satte mig i hennes soffa för att lugna ner henne..poff så sov hon, sen sov hon en halvtimme hos mig o efter det tog vi tempen 39,1.. helt utslagen var hon...het plötsligt började hon leka..det var väll alvedonen..men när vi la henne så tvärslockna hon... lilla hjärtat..
tror det e första gången vi märker att hon har feber, förstå gången hon är hängig.annars har hon lekt som vanligt..
det är nog bättre i morgon..hon fick smaka jordgubbe så vet inte om det var därför hon fick ont i magen...

sjukling.(

ja nu får vi hoppas hon sover bort det onda...

nehep nu ska jag ta o fixa tills imorgon då är det jobb tajm..har varit ledig en vecka nu o herregud vad dagarna flyger iväg....fy.....

natti


Kommentarer
Postat av: Lollo

Stackars lilla gumman men hon e säkert frisk på nolltid! Fan vad gott det såg ut med jordgubbar o glass!!

2010-06-03 @ 10:50:51
Postat av: petra

det var gott oxå:) blir ´nog myycket sånt i sommar har jag en känsla av iaf om vädret e bra!

2010-06-03 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0