då var denna födelsedag över...

jahap som sagt då var dagen snart slut.. nu softar jag i soffan efter en dusch med tilde som nu sover och mannen min är o spelar fotboll.. tyst och lungt:):)

imorse ringde kl 5:15 mmm härligt,, då hoppade vi upp ur sängen och började plocka lite för vi trodde inte vi skulle hinna det sen...sen frukost och in i bilen o så åkte vi till karlskoga där vi lämnade in bilen för de skulle fylla på ac vätska...men det var tydligen någe el fel..så vi ska dit nästa tors igen då får vi nya däck oxå...det behövs!!!!

vi visste iaf inte riktigt var vi skulle ta vägen så vi ringde och väckte kais kusin med familj efter 7 på morgonen:P snällt..haha... vi kan ju inte bara knalla runt o runt halva dagen..så kais kusin kom och hämtade oss så åkte vi dit och åt lite frukost igen:) så fick vi leka med lilla iris:(5mån:)

sen hämtade vi bilen,,,åkte o handlade o hem..jag fick ett present kort på en tatuering av kai;) HJÄLP! det som gör så ont..men jag har tjatat länge om att jag vill tatuera in tildes namn och jag får aldrig arslet ur vagnen o boka tid så det var bra att kai köpte det så jag verkligen gör det oxå...har ett år på mig men jag tyckte det var lika bra att boka en tid direkt så den 12juli ska jag dit och tatuera in   TILDE   det blir nog bra:)

sen kom morfar, ingrid, mamma och tilde:) tilde har varit hos mormor inatt så slapp vi släpa upp henne kl 5...
vi fick kastruller PRECIS VAD VI BEHÖVDE blomma att hänga på balkongen en ute/inne termometer, våran e trasig så vi har inte vetat hur varmt det varit på flera veckor..

sen åkte vi hem till tildes farmor tapsa och faster,, där vi åt smörgåstårta och fick presenter JÄTTEFINA kläder:):)
jag e kanon nöjd med min dag..:)

kramelikram:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra att du haft en fin dag:) Det ska du ju bara ha! Vet vad ni ska få i present av oss, det e lite tråkigt kanske men finare än nu hehe;)

2010-06-10 @ 21:31:23
Postat av: Anonym

finare än nu?? hmm...ni behöver inte köpa någe...slösa inte pengar på oss spara till stugan:)

2010-06-11 @ 13:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0