väntar väntar väntar.....

lämnade ju in bilen igår i karlskoga och ska hämta den idag men de ringer aldrig...vill bara hämta den så det e gjort.......
i förmiddags så gick jag pappa karppa tilde och vovvarna ut o gick sen gick jag upp o hämta fika så var vi en lekplats o hade det gött:) när vi kom hem så hämtade jag baljan i förrådet så tilde fick bada på balkongen:) vad gör man inte när man inte får plats med en pool........hon tyckte det var skönt iaf den bad tjejen hon e...ska bli riktigt sköj o se hur tilde e med vattnet:) jag tror hon rusar ner hela tiden..men vem vet:P




morfar och tilde:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad skönt det såg ut:) Tänk om en annan hade fått plats där hehe

2010-06-17 @ 17:41:05
Postat av: helena

såg ju skönt ut med badkudde också (= jag tror med hon kommer ursa ner i vattnet!

2010-06-18 @ 10:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0