11mars

igår så fick jag för mig att åka till lysekil, till min bror med familj.. så jag och tilde åkte iväg.. nästan 4timmars bilresa, utan spolarvätska så jag stannade till några ggr och slängde snö på rutan..det gick det med:) men fram kom vi och här är vi:) men på lör åker vi hem måste ju såklart se sista melodifestivalen med min sambo när vi sett alla ihop o till o med varit o sett genrepet ihop:) sen har jag faktiskt lite hemlängtan till våran nya lägenhet.. till tildes tält som jag köpt..hehe..

tilde hade då öroninflammation och avslutade sin penicillin kur i tis, o igår när vi kom hit så var hon jätteglad o allt var bra, men idag har hon varit grinig och började pilla sig i öronen igen, så jag bokade en tid hos läkaren, så vi var där förut... O hon hade öroninflammation!!! IGEN!! lr det gick aldrig över.. så vi fick en ny kur med ett annat penicillin i 10 dagar det förra var fem dagar bara.. så nu ska det gå över så hon blir frisk o mår bra! sen köopte vi nässpray, visste inte att det fanns för så små barn men tydligen!

hon får inte duscha huvudet på några dagar, och inte bada i badhus på 20dagar.. jag o lollo som hade bestämt att vi skulle bada förra veckan med det gick ju inte, sen skulle vi ta det nästa vecka men nu får vi vänta i 20dagar, sen ska vi bannemej bada...

idag så fyllde carro år, hon fick magneter av mig med färgade bokstäver som man kan sätta på kylskåpet o så var jag såklart tvungen att köpa det till mig med:)
så vi har kalasat med carros familj på massa gott:) sen när de åkte gav jag tilde gröt o la henne o tog mig en promenad på en timme själv.. gick ner till havet tycker det e såå mysigt.. fast det e vinter o mörkt!

liam har klippt sig hos frisören idag för första gången han var såå duktig:)


tildes bästa grej här i livet just nu är att duscha, så varför inte krypa in i duschen när chansen kommer:)


prinsessan tilde ruonakangas:)


tildes prinsess tält, inte så fin bild men ändå:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hm.. bilderna funkar inte att se hos mej )=

2010-03-11 @ 22:15:51
Postat av: petraaz

vad konstigt, carro kunde se de iaf o jag med.

2010-03-12 @ 09:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0