1mars

tilde har såå ont stackarn.. hon har ju 4tänder uppe o 4nere, men nu är det på väg mer tänderna på båda sidorna nere och båda sidorna uppe, så hela munnen e jättesvullen.. feber har hon o emlig är hon.. var o köpte salva som ska bedöva lite på apoteket.. men nu la kai henne o hon tvärsomna..

carro har åkt iväg o hämtat deras katt tyson i katrineholm hos hennes morbror, tilde sover , som sagt o patrik o kai spelar fifa o liam leker o tittar på.. så jag tänkte lägga mig o läsa föräldrar och barn..

det kommer bli så tyst när de åker hem imorgon, tilde stormtrivs när det är mycket folk omkring henne..
förut så va patrik o vilade på rummet carro duscha o jag låg o soffan o blunda o tilde o felicia lekte själva i hallen, hörde hur de busade:)

försöker få till ett bra kort på alla barnen ihop men det e svårt! men ska försöka iaf:)
så det får bli kort på tilde som vanligt då:)




jag kai tilde var på marieberg igår det tyckte tilde var roligt:) vem tycker inte det om man får massa saker..

Kommentarer
Postat av: Helena

så du hörde hur de busade och hade skoj. dags för ett syskon snart kanske? (= hihi

2010-03-01 @ 22:16:01
Postat av: petra

man vet aldrig:) nerrå

2010-03-01 @ 22:32:00
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0