24mars

igår så bokade jag en stuga över midsommarveckan!!! det blir jag,kai,tilde,lollo,anders,alva,bror,carro,liam,felicia:)
så vi har stugan från o med söndagen helgen innan midsommar sen heela vecka o helgen.. vi hade tur att de som jobbar kunde ta ledigt o de andra var lediga!
jag jobbar sön mån o torsdagen.. men torsdagen tänker jag byta bort och men jobba helgen+mån..så jag kommer måndag vid lunch.. så missar bara en dag iaf!

det ska bli skönt..bada grilla spela spel leka med barnen:)




huset ligger nära vattnet o det e en liten sjö så det blir nog varmt förhoppningsvis, vi får hoppas att vädret blir bra! men regnar det så får vi roa oss med att basta tända brasa o göra roliga grejer i huset..



skönt när man går upp på morgonen, tar en kop kaffe o ser ut över sjön:) så kan vi ta båten o fiska:)ja det blir bra!!kul att vi e så många:)

Kommentarer
Postat av: helena

Vad kul! Hoppas ni får fint väder (=

2010-03-24 @ 09:21:48
URL: http://§§
Postat av: petra

ja verkligen!! annars kan det bli lite tråkigt man vill ju vara ute o bada!!!ring mig när du har tid!

2010-03-24 @ 09:29:51
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det ser ju så himla fint ut, vi kommer få det kanon tror jag! Men som sagt, mkt hänger på vädret;)

2010-03-24 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0