25mars

sitter i soffan, tilde sover o kai e o spelar fotboll.. jag tittar på lyxfällan..helt sjukt hon har inte betalat räkningar på 8år!!

hmmm

imorse hade vi maria och walter på besök, walter gav tilde en kram det var gulligt:)
sen när de åkte hem så åkte jag o tilde till marieberg o träffade lotta och yrla:) där det blev lite inköp till MIG!! o jag kollade inte en grej till tilde!jag var självisk idag..inte för att det blev så mycket men det lilla gör gott:)
jag behövde verkligen någe nytt i garderoben...

å sen åkte vi o hämta kai o åkte o storhandlade...så nu e det gjort!sen blev det hem o grädda vofflor, med glass..mums:)

o till slut så tog jag o tilde en dusch sen blev det lite bus o sängen för hennes del:)

igår somnade hon 20:00 och vaknade 08:45! helt otroligt, jag vaknade 8.15 så fick en skön stund med egen tid..ligga i sängen o bara kolla på tv det var ju vakna med the voice med katrin z!

o imorgon e det fredag, på dagen har jag inga planer men på kvällen kommer kais syster med kille, kai o han ska fixa deras innebandycup resa de ska på i maj.så de ska fixa boende osv..

o på lör bär det av till vingåker o sen till katrineholm o stat, 10år sen man träffade många skolkamrater..helt sjukt att det är så längesen man slutade 9.an...ska bli kul:) först på förmiddagen så ska vi på en loppis på barngrejer här i örebro sen far vi vidare.. ska in till peter han som har köpt mammas hus, så ska se hur han fått det, han har gjort massa med huset..


tilde på öppna förskolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0