29mars

i lördags så var det återföreningen då... hade skiit kul:)  från klassen var vi 6personer inte så många direkt men vi hade skoj.. mycket prat o skratt:)
så tack alla för en rolig kväll!!
känns lite tråkigt att den ändå är över skulle gärna träffas oftare över en god öl:)
jag o lollo tog nattbussen hem sen kom mamma o hämtade mig i vingåker så åkte vi hem till mamma o gick inte upp förens 12 dagen efter... nice:) åkte hem vid 17 o mamma följde med så åt vi good tacos..
innan vi åkte till vingåker i lördags så var jag lollo o alva på en loppis, där fyndade jag:) en jättefin vårjacka till tilde för 20kr o regnkläder för 40kr o lite smått.. så strax över 100kr:) skiit bra!!
o i vingåker så åkte vi hem till pappa o fikade sen till peter som köpt mammas hus o kollade hur han fått det..

idag så skulle jag o tilde på sång, så vi klampade in där men icke det var inget idag o inte nästa vecka..så vi åkte hem till lotta så tilde o yrla fick leka lite.. imorgon ska vi till öppna förskolan på påsklunch:) sen hämtade jag kai efter jobbet så handlade vi o hem så gjorde kai super god kina mat!!!

på fredag kommer bror med familj:) o då ska vi fira tilde på hennes 1års dag!

tildes ord som hon använder väldigt mycket just nu är... mamma pappa lampo=lampa på finska  mamma pappa lampo mamma pappa lampo:)


en liten bild på mig o lollo från i lördags:)

nu ska jag o kai inta sängen o kolla på en film... det var grymt längesen vi ens kollade på en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0