3mars

tilde är mycket bättre idag, ingen feber så hoppas det inte kommer mer.. igår eft/kväll så sov hon tre timmar sen väckte jag henne.. så hon sov väll bort febern:) sen tog vi ett skönt bad o pappa kai gjorde hemmagjord pizza:)
nu ligger hon o sover så sött..

idag måste jag städa finns en del att göra, har iaf bäddat rent i gästsängen o så skulle jag dra igång diskmaskin som var propp full, man ICKE den startade inte så bara o börja diska förhand, men det gick förvånansvärt bra..kanske går bra i 3dagar sen vill man bli bortskämd igen:) men hoppas den inte e trasig så vi måste köpa en ny det e ju så dyrt..

sen ringde jag lollo o snackade lite skit o så fastnade jag här vid datorn o framför våra bästa år såklart, men ska börja igen när jag skrivit klart.

nu har bror med familj åkt hem iaf de åkte igår..  det e väldigt tyst, jag saknar redan barnen, hoppas vi ses snart igen..man vill ju gärna vara med hela utvecklingen..

ikväll SKA jag ta mig till solariumet har jag bestämt!! inte imorgon utan ikväll!!!

nej nu ska jag ta o fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0