5mars ännu en gång

jahapp jag o kai som skulle mysa till det ikväll o gå på bio.. men det blev icke så, åkte iväg o hämtade kai förut sen när vi var på väg till affären så spydde tilde som f-n har nog aldrig sett så mycket,, blev ju nästan en sjö.. så vi stannade hemma iaf.. men hon e mycket piggare har till o med ätit mat!

Men IMORGON så firar vi till det!!! ska bli skit kul tycker jag:)


för tre år sen så satt jag på en krog med en kompis o sen kommer hennes son med KOMPIS in, så på den vägen är det.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Och så "råkade" kompisen glömma sin jacka;)

2010-03-06 @ 17:37:38
Postat av: petra

haha:) vi pratade om det igår, trodde det bara var i filmer man gjorde så:)

2010-03-06 @ 18:49:18
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Helena

hehe exakt vad jag tänkte på när jag läste, jackan hehe

2010-03-07 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0